شرکت های وارداتی و صادراتی در مرحله دوم 135 امین نمایشگاه مبلمان منزل کانتون شرکت کردند.

- 2024-05-09-

مرحله دوم 135 امین نمایشگاه محصولات خانگی نمایشگاه کانتون از 23 تا 27 آوریل 2024 در گوانگژو برگزار می شود. به منظور استفاده کامل از "نشانه طلایی" نمایشگاه کانتون، استفاده از فرصت ها، استفاده از سفارشات و گسترش شدید این شرکت به طور مستقل توسعه یافته محصولات تجارت خارجی پروژه های کسب و کار، به عنوان یک مدت طولانی تاسیس شهرداری تجارت خارجی شرکت دولتی، شرکت واردات و صادرات اهمیت زیادی به و با دقت سازماندهی و با دقت آماده نمایشگاه. کارهایی مانند برپایی نمایشگاه و شرکت در نمایشگاه. ما به توسعه پلت فرم توسعه مشتری نمایشگاه کانتون ادامه می دهیم و برای دستیابی به موفقیت های تجاری جدید تلاش می کنیم.

در این نمایشگاه تیم بازرگانی خارجی صادرات و واردات با بیش از 60 محصول خانگی بامبو در 5 دسته ست هدایای چاپستیک، لوازم آشپزخانه بامبو، لوازم نگهداری پارچه بامبو، لوازم نگهداری بامبو و مبلمان بامبو در نمایشگاه حضور یافت. با ایمنی، حرفه ای بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی، محصولات و خدمات باکیفیت، خریداران داخلی و خارجی بسیاری را از داخل و خارج از کشور برای توقف و تماشا، مذاکره و مشاوره جذب می کند.

در طول برگزاری نمایشگاه، تیم نمایشگاه با استقبال گرم بازرگانان از سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان، فرانسه، روسیه، کره جنوبی و ژاپن، محصولات نمایشگاه را با صبر و حوصله به بازرگانان معرفی کردند و با تبادل کارت ویزیت کانال های ارتباطی برقرار کردند. اضافه کردن WeChat و آدرس های ایمیل فشار. در عین حال، ما همچنین به طور ویژه از مشتریان قدیمی از ایالات متحده دعوت می کنیم تا برای بازرسی در محل به غرفه شرکت بیایند.

این نمایشگاه در مجموع بیش از 200 خریدار و تامین کننده را پذیرفت، با بیش از 80 مشتری علاقه مند تماس گرفت و برای بیش از 30 نفر، از جمله بسیاری از خریداران سوپرمارکت های بزرگ از کشورهایی مانند آلمان و ایالات متحده، به قصد قیمت اولیه رسید. کیفیت بازرگانان نسبت به سال های گذشته بیشتر بهبود یافته است. و اولین سفارش معامله در محل به دست آمد که اعتماد و نشاط را به توسعه تجارت خارجی تجارت خارجی شرکت تزریق کرد.

در مرحله بعد، شرکت واردات و صادرات به طور جامع اطلاعات مشتری را مرتب می کند، به انجام کار خوب در بازدیدهای برگشتی مشتری و کارهای توسعه از طریق ترکیبی از روش های "آنلاین + آفلاین" مانند ایمیل، وی چت، تماس های تلفنی و بازرسی در محل، و گسترش بیشتر تجارت خارجی خودگردان تا با نوآوری به عنوان موتور و کیفیت به عنوان سنگ بنا، خدمات جامع تر و باکیفیت تری را به مشتریان ارائه خواهیم داد و برای ایجاد وضعیت جدیدی در تحول و تحول تلاش خواهیم کرد. توسعه تجارت خارجی شرکت.